Móda a styl

Multifunkční šátky mohou být skvělým způsobem propagace. Nebojte se svoji firmu propagovat netradiční cestou

Jednou z nejefektivnějších marketingových strategií je nepochybně tištěná reklama, která se v průběhu let opravdu osvědčila. Právě proto na ni nedá dopustit velká část podnikatelů, kteří ji vnímají jako efektivní a zároveň levný způsob propagace. Pokud s ním navíc umíte správně pracovat, můžete z něj vymáčknout opravdové maximum.

S multifunkčními šátky můžete propagovat svoji značku

Tištěná reklama je jedním z nejstarších způsobů propagace jakékoliv značky, díky čemuž je možné šířit povědomí o vašem podnikání i tam, kde byste to nečekali. Pokud tedy vsadíte například na potištěný textil, můžete k propagaci vaší značky použít i své zaměstnance či věrné zákazníky, kterým darujete multifunkční šátek s potiskem.

Právě vaši zaměstnanci by měli nosit alespoň jeden kousek oblečení, který dá najevo, že pracuje právě ve vaší firmě. V takovém případě se však vyplatí ověřit to, že jsou zaměstnanci dostatečně reprezentativní – bylo by nepříjemné, kdyby zaměstnanec s vaší značkou na šátku mluvil negativně o vaší firmě. Odměňovat se však vyplatí i věrné zákazníky, kteří si mohou multifunkční šátek brát s sebou mezi své přátele a šířit tak povědomí o existenci vaší firmy.

Výroba multifunkčních šátku je výrazně levnější

Pokud se rozhodnete nakoupit multifunkční šátky s vlastním potiskem, měli byste si dát určitě záležet na jejich designu. Ten je totiž v marketingu rozhodující a měl by případné potenciální zákazníky zaujmout už na první pohled.

V tomto případě je důležité, aby byl šátek dostatečně propojený s vaší firmou – klíčová je tedy jednoduchost, kdy nemá smysl pouštět se do čehokoliv složitého. Velkou výhodou je také samotná cena šátků, kdy jeden kousek stojí zhruba 45 Kč – samozřejmě záleží na typu šátku a jeho designu. Jednoduše tak můžete propagovat svoji značku, aniž byste museli disponovat nějak zvlášť vysokým rozpočtem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.